Jak postupovat při reklamaci?

Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Kontaktuje nás na e-mail: reklamace@atan.cz a uveďte:

  • Číslo Vaší faktury/objednávky, nebo její scan.

Naši pracovníci Vás budou co nejdříve kontaktovat s výzvou o zaslání zboží zpět na naší prodejnu.
Zboží zašlete poštou či přepravní společností na adresu:



Nábytek Atan
Mikulášské náměstí 21
326 00 Plzeň



Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi a číslo účtu, kam budete chtít vrátit peníze.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamace. Zboží nezasílejte na dobírku.



Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a informujte nás na tel. čísle: 377 223 219.


Pokud zásilka nejevila známky poškození a přesto je zboží poškozeno:


V tomto případě zašlete na e-mail: reklamace@atan.cz

  • Číslo Vaší faktury/objednávky, nebo její scan .
  • Popište danou závadu.
  • Zašlete fotografie poškozeného zboží.


Naši pracovníci Vás budou co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosím, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního e-mailu: reklamace@atan.cz a uveďte:

  • Číslo Vaší faktury/objednávky, nebo její scan.
  • Napište nám, co Vám v dodávce chybí/nebo naopak co přebývá.
  • Zašlete fotografie zboží, které jste obdrželi.


Naši pracovníci Vás budou co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.


Proč nakupovat u nás?