Doprava zdarma
nad 4999 Kč
Po–Pá (9:00–18:00), So (9:00–12:00) Kontakty
Doprava zdarma nad 4999 Kč
26 365
V nabídce 26 365 druhů nábytku.
163
S vámi dnes vybírá nábytek 163 zákazníků.
5.3
Doručujeme zboží v průměru 5.3 dne.
2 312
2 312 novinek za minulý měsíc
10 000 000+
Nábytek máme ve více jak 10 000 000+ variantách.

Ceník dopravy a platby

TIP: V košíku ihned uvidíte dostupné dopravce pro dané zboží a jeho cenu. 

DOPRAVA ZDARMA při nákupu nad 4999 Kč.

Nakupte u nás v hodnotě nad 4 999 Kč a využijte dopravy ZDARMA po celé ČR! Vybereme pro Vás vhodného dopravce a dopravu zaplatíme za Vás.

   Dopravce
      Doprava
      Dobírka

   ČESKÁ POŠTA - balík do ruky (do 30 kg)

      98 Kč       40 Kč

   ČESKÁ POŠTA - balík do ruky (31 - 50 kg)

      120 Kč       40 Kč

   ČESKÁ POŠTA - balík na poštu (do 30 kg)

      89 Kč       40 Kč

   ČESKÁ POŠTA - balík nadrozměr 

      590 Kč       40 Kč

   Toptrans (do 50 kg)

      290 Kč       50 Kč

   Toptrans (nad 50 kg)

      490 Kč       50 Kč

   PPL (do 30 kg)

      190 Kč       46 Kč

   Fofr (do 15 kg)

      145 Kč       50 Kč

   Fofr (16 - 20 kg)

      190 Kč       50 Kč 

   Fofr (21 - 30 kg)

      225 Kč       50 Kč 

   Fofr (31 - 50 kg)

      290 Kč       50 Kč

   Fofr (nad 50 kg)

      490 Kč       50 Kč

   Uloženka (do 20 kg)

      87 Kč       25 Kč

   Osobní odběr Plzeň   

      zdarma       -

   Osobní odběr Rudná u Prahy      

      zdarma       -

 

UPOZORNĚNÍ: V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům Vámi vybraného dopravce, vyhrazujeme si právo vybrat pro vás jiného dopravce. V okamžiku odeslání zboží, posíláme automaticky e-mailem zprávu.


Odběrné místo a prodejna Plzeň - ZDARMA

Mikulášské náměstí 21
326 00 Plzeň
 
Otevírací doba:
Pondělí – Pátek: 9,00 – 18,00 hod
Sobota: 9,00 – 12,00 hod

Na prodejně lze platit hotově i kartou.


Odběrné místo Rudná u Prahy - ZDARMA

Firma Robimaus
Poštovní 137
252 19 Rudná u Prahy
 

Otevírací doba:
Pondělí – Pátek: 8,00 – 16,00 hod

Na odběrném místě lze platit pouze hotově. Zboží na odběrné místo se zaváží 1x týdně.


Odběrná místa Heurekapoint / Uloženka / DPD Pickup 

  • Zboží si osobně vyzvednete na výdejních místech Heurekapoint/Uloženka/DPD Pickup. Seznam výdejních míst naleznete přímo v košíku. Tato služba je možná pouze u zásilek do 20 kg, max.obvodová strana nesmí přesáhnout 300 cm a nejdelší strana nesmí přesáhnout 175 cm.

 


 

Zaslání zboží na určenou adresu:

Vážení zákazníci, při převzetí zásilky si zkontrolujte její obal a zásilku převezměte pokud není nijak poškozena. Mechanické porušení výrobku v neporušeném obalu je nutno nahlásit e-mailem na adresu reklamace@atan.cz nebo poštou nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamace tohoto charakteru, nebude brán zřetel s ohledem na reklamační podmínky přepravce. Děkujeme za pochopení.

 


Česká pošta - balík do ruky

  • Sami si určíte dodací adresu, kam chcete zásilku doručit (do místa bydliště, do zaměstnání, do nemocnice, atp.). Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po odeslání. Předem se o tom dozvíte díky e-mailu a SMS zprávě. 
  • V případě neúspěšného pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližší poště, o čemž budete informováni opět prostřednictvím SMS a ve schránce naleznete klasickou papírovou výzvu k vyzvednutí zásilky.

V čem je Balík Do ruky výhodný? 

  • Můžete si upravit čas nebo způsob doručení prostřednictvím internetu.
  • Česká pošta Vás informuje o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • Ve vybraných lokalitách Česká pošta nabízí volbu odpoledního doručování, které Vám předem telefonicky oznámí poštovní doručovatel.
  • Pohyb balíku můžete neustále sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.

 

Maximální rozměry a hmotnost zásilky:

  • Délka balíku nepřesahuje 180 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
  • Max. hmotnost zásilky je 50 kg.

 

V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům České Pošty, vyhrazujeme si právo vybrat pro vás jiného dopravce. V okamžiku odeslání zboží, posíláme automaticky e-mailem zprávu.


 

Česká pošta - balík na poštu

  • Odesílatel nebo adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí. Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.

 

Proč je Balík Na poštu tak výhodný?

  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám.
  • Prostřednictvím nástroje umístěného na e-shopech nebo na našich webových stránkách si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.
  • Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Udaná cena balíku do hodnoty 50 000 Kč je zahrnuta již v základní ceně služby.
  • Odesílatel si na základě smlouvy může objednat svoz a nemusí na poštu. 

 

Maximální rozměry a hmotnost zásilky:

  • Délka balíku nepřesahuje 180 cm a součet všech tří rozměrů 300 cm.
  • Max. hmotnost zásilky je 30 kg.

 

V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům České Pošty, vyhrazujeme si právo vybrat pro vás jiného dopravce. V okamžiku odeslání zboží, posíláme automaticky e-mailem zprávu.


 PPL

  • Přeprava balíků do 30 kg v rámci České republiky
  • Maximální rozměr zásilek 120x60x60 cm a zároveň součet obvodu a délky zásilky nesmí přesáhnout 360 cm.
  • Propracovaná komunikace s příjemcem, která zahrnuje SMS a emailovou komunikaci s informací o čase doručení 
  • Možnost změny dispozic doručení on-line nebo prostřednictvím zákaznického servisu PPL
  • Elektronické potvrzení o doručení
  • Možnost sledování balíku na stránkách dopravce PPL.

V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům vybraného dopravce, vyhrazujeme si právo vybrat pro vás jiného dopravce. V okamžiku odeslání zboží, posíláme automaticky e-mailem zprávu.


FOFR

  • Možnost přepravy rozměrnějších zásilek nebo zásilek s vyšší hmotností.

Výhody dopravce Fofr:

  • Sami si určíte, kdy chcete balík doručit. Dopravce vám zatelefonuje a osobně se domluvíte na termínu doručení.
  • Pokud se stane, že adresát není na domluvené adrese, druhé doručení je zdarma.

V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům vybraného dopravce , vyhrazujeme si právo vybrat pro vás jiného dopravce. V okamžiku odeslání zboží, posíláme automaticky e-mailem zprávu.


TOPTRANS

  • Přepravu rozměrnějších zásilek nebo zásilek s vyšší hmotností zajišťuje přepravní společnost TOPTRANS.
  • Příjemce je e-mailem a SMS informován o odeslání zásilky přes systém Toptrans. Zpráva obsahuje: název odesílatele zásilky, telefonní číslo na řidiče, případná výši doběrečného.
  • Zásilku rozváží jeden pracovník přepravní služby, který zboží doručí "od domu k domu", tj. od čísla popisného k číslu popisnému (před dveře). Výnos do patra a další manipulace není v této službě zahrnuta.

Výhody dopravce Toptrans:

  • Zásilku je možné sledovat online.
  • Bezpečné doručení těžkých a nadrozměrných balíků.
  • Osobní odběr v depu TOPTRANS.
  • Možnost doobjednání výnosu zásilky do patra, úklid obalu, atd. za individuální příplatek

V případě, že vlastnosti zásilky (např. velikost, váha) neodpovídají požadavkům vybraného dopravce, vyhrazujeme si právo vybrat pro vás jiného dopravce. V okamžiku odeslání zboží, posíláme automaticky e-mailem zprávu.


Doprava zboží na Slovensko

  • Rozvoz zboží na Slovensko zajišťujeme přepravní společností TOPTRANS.
  • Cena dopravy se pohybuje od 500 Kč/dobírka 30 Kč. Přesná cena dopravy na Slovensko bude účtována podle vzdálenosti a objemu přepravovaného zboží. V případě zájmu o zjištění bližší informace o ceně dopravy na Slovensko nás prosím kontaktujte na info@atan.cz nebo na tel. č. 371 409 895.
  • Všechny ceny jsou uvedeny v Kč. Cena vám bude v den dodání přepočítána na EUR dle aktuálního denního kurzu.

Ceny dobírek jsou uvedené u jednotlivých přepravců. Nabízíme také možnost platby kartou online, bankovním převodem. 


 U zboží jako jsou zrcadla, skleněné stoly a stolky apod. doporučujeme raději zvolit přepravu přepravní společností.


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.