Doprava zdarma
nad 999 Kč
+420 377 223 219 Po–Pá 9:00–17:00
Doprava zdarma od 1000 Kč
26 365
V nabídce 26 365 druhů nábytku.
23 957
S vámi dnes vybírá nábytek 23 957 zákazníků.
6.7
Doručujeme zboží v průměru 6.7 dne.
2 312
2 312 novinek za minulý měsíc
10 000 000+
Nábytek máme ve více jak 10 000 000+ variantách.

Jak postupovat při reklamaci?

Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

Kontaktuje nás na e-mail: reklamace@atan.cz a uveďte:

  • Číslo vaší faktury/objednávky, nebo její scan.

Naši pracovníci vás budou co nejdříve kontaktovat s výzvou o zaslání zboží zpět na naší prodejnu.
Zboží zašlete poštou či přepravní společností na adresu:

Nábytek Atan 
Mikulášské náměstí 21
326 00 Plzeň

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme přiložit doklad o koupi a číslo účtu, kam budete chtít vrátit peníze.

Výrobek do reklamace předejte čistý v souladu s hygienickými předpisy nebo obecnými hygienickými zásadami. Musí obsahovat všechny části a příslušenství, které jsou nutné k ověření reklamace. Zboží nezasílejte na dobírku.


Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a informujte nás na tel. čísle: 377 223 219.

Pokud zásilka nejevila známky poškození a přesto je zboží poškozeno:

V tomto případě zašlete na e-mail: reklamace@atan.cz

  • Číslo vaší faktury/objednávky, nebo její scan.
  • Popište danou závadu.
  • Zašlete fotografie poškozeného zboží.

Naši pracovníci vás budou co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.


Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosím, napište nám podrobnosti prostřednictvím kontaktního e-mailu: reklamace@atan.cz a uveďte:

  • Číslo vaší faktury/objednávky, nebo její scan.
  • Napište nám, co vám v dodávce chybí/nebo naopak co přebývá.
  • Zašlete fotografie zboží, které jste obdrželi.

Naši pracovníci vás budou co nejdříve kontaktovat s dalším postupem.