FAQ - Časté dotazy

1) Jak postupovat při reklamaci?



Chcete zboží vrátit ve 14 denní lhůtě?

  • Kontaktuje nás na e-mail: reklamace@atan.cz a uveďte: Číslo Vaší faktury/objednávky, nebo její scan.
  • Naši pracovníci Vás budou co nejdříve kontaktovat s výzvou o zaslání zboží zpět na naší prodejnu.
  • Zboží zašlete poštou či přepravní společností na adresu:

...více



2) Jaké jsou možnosti dopravy?


Česká Pošta - Balík do ruky

  • Dopravné 90,- Kč / dobírka 30,- Kč - při objednávce nad 999,- Kč ZDARMA!
  • Sami si určíte dodací adresu, kam chcete zásilku doručit (do místa bydliště, do zaměstnání, do nemocnice, atp.). Česká pošta garantuje doručení následující pracovní den po odeslání. Předem se o tom dozvíte díky e-mailu a SMS zprávě.
  • V případě neúspěšného pokusu o doručení bude zásilka uložena na nejbližší poště, o čemž budete informováni opět prostřednictvím SMS a ve schránce naleznete klasickou papírovou výzvu k vyzvednutí zásilky.

...více



3) Jaké jsou obchodní podmínky?


Práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, v ostatním se řídí platným Obchodním zákoníkem.

Práva a povinnosti prodávajícího

  1. Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku a odeslat objednané zboží v termínu uvedeném v objednávce a dodat na adresu kupujícího.
  2. Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné (viz. Bezpečnost a ochrana informací). Prodávající má povinnost vymazat registrovaného zákazníka z databáze v případě, že o to písemně požádá.
  3. Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.
  4. Prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit, stane-li se plnění nemožným, a nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění.

...více



Proč nakupovat u nás?